fbpx

השאלה ששואלים הכי הרבה מאז תחילת המשבר ????‎

השאלה ששואלים אותנו הכי הרבה מאז תחילת משבר הקורונה היא "האם כדאי למשוך את החסכונות שלנו עכשיו? או שזה הזמן להשקיע?". מצבים של אי ודאות מציפים שאלות ואנחנו רוצים לעזור. קוראים לי מורן נזרי וייסמן ואני מנהלת הלקוחות של נינג'ה פיננסית. אני פונה אליך מכוון שנרשמת בעבר לקבל תוכן מנינג'ה פיננסית אנחנו בטוחים שגם חלקכם בפניקה ובשביל זה הרמנו וובינר מיוחד בנושא הקורונה (לינק מצורף בהמשך המייל).

בנוסף, בעקבות משבר הקורונה החלטנו לנצל את הזמן שהתפנה לרבים מאיתנו, לבדוק דופק ולשלוח לך תכנים חדשים הקשורים לכסף שלך.

נתחיל?

אם מאז שקראת את התכנים שלנו לא התקדמת בכלום ולא נגעת בפנסיה שלך אנחנו ממש מעודדים אותך לתפוס את ההזדמנות הזאת, הזויה ככל שתהיה, בידיים ולהתחיל להזיז דברים. אתה יכול לחזור למיילים שנשלחו בעבר או להיכנס לאתגר הפנסיה ולהתחיל מהתחלה (ייאי!) .

אם אתה כבר אחרי, הצלחת לעשות אופטימיזציה לפנסיה שלך, ישר כוח! אך שאננות זה לא אצלנו… גם אתה יכול לנצל את ההזדמנות הזאת (שבועות של סגר ביתי) ולעשות אופטימיזציה להשקעות שלך, לכלכלת הבית או לעזור לאחרים, במיוחד לקראת המיתון שדופק על הדלת.  

בימים האחרונים נתי העביר מספר וובינרים סופר עדכניים בנושאים שונים. מוזמנים לקחת פסק זמן מהעבודה, מהבית, הילדים, החדשות והבישולים ולהקליק

אם אתה חושש מהמשבר הכלכלי בעקבות הקורונה, הוובינר הזה ממש עבורך. כאן תוכל גם למצוא לקבל יותר ידע על מנת לענות על השאלה בכותרת של המייל הזה –  וובינר של נתי בנושא הקורונה והשלכותיה. זו ההזדמנות שלך לקחת אוויר ולראות איך גם אתה יכול למקסם את הסיטואציה.

לפני מספר שבועות בעקבות שת"פ ערכו נתי אהרונוביץ' ויעקב רוטמן, המתורגמן הפיננסי, את הוובינר המצוין הזה – וובינר חסכונות ופנסיה בעת משבר – גילאי 45+ (אך לא רק). . 

בעקבות הקורונה נתי העביר מספר וובינרים בנושאים הבאים: 

  •     פנסיה
  •     השקעות
  •     תכנון מס לעצמאים

מוזמן להיכנס לאתר של נינג'ה פיננסית המחודש ולצפות – כמו כן, אתה כמובן מוזמן להעלות שאלות בקבוצה או בפרטי ונשמח לסייע.

בנוסף, רציתי לעדכן שנשמח להמשיך לשלוח לך עוד תכנים רלוונטיים בתחומים הפיננסים ולהמשיך לעודד אותך לנצל את התקופה הזאת ו"להזיז עניינים". במידה ואתה לא מעוניין לקבל עוד תוכן בנושא את מוזמן להסיר את עצמך מהרשימה (כפתור ההסרה נמצא למטה).

נשתמע,

מורן וצוות נינג'ה פיננסית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקדין
שיתוף באימייל
שיתוף בווצאפ
דילוג לתוכן