fbpx

כל מה שצריך לדעת על פיצויי פיטורין בזמן הקורונה

מצבי משבר מביאים איתם שאלות רבות לגבי ההתנהלות הפיננסית שלנו, חישוב מסלול מחדש וגם האם זה הזמן לפתוח חסכונות? קרן השתלמות? או לפדות פיצויי פיטורין? כל אלו שאלות רלוונטיות לרבים, היום או בעתיד הקרוב. האמת היא שאין כאן נכון או לא נכון, ולמעשה התשובה תלויה בנסיבות הספציפיות של כל אחד מאיתנו ויש לשקול כל מקרה לגופו. למשל במקרה שעלה בקבוצה בנוגע לפדיון קרן השתלמות

האם כדאי למשוך כספי פיצויי פיטורין או לא? כאן המקום לציין שכספי פיצויי פיטורין נחשבים כחלק מהחסכונות הפנסיונים שלכם (ממש כמו קרן השתלמות) ולכן צריך לחשב עלות ותועלת של מהלך כזה. בעבר עסקנו בנושא, למשל כאן, פוסט של נתי בנושא פיצוי פיטורין וכמובן באתגר הפנסיה. בנוסף, שאלות רבות עלו על ידי הקהילה שלנו בעבר וחיפוש קצר בקבוצה יעלה לא מעט מידע – מוזמנים להציץ בפוסטים השונים שעלו בעבר בנושא או במאמרים אשר מצאנו עבורכם:

האם כדאי למשוך כספי פיצויים?

6 דברים שאתה חייב לדעת על טופס 161א ומשיכת כספי פיצויים

בימים האחרונים פנו אלינו לא מעט אנשים בנושא שמתלבטים או שהחליטו למשוך את כספי הפיצויים שלהם אך לא בדיוק הבינו איך לעשות את התהליך. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולערוך וובינר מיוחד עבור אלו שעומדים עכשיו בצומת הזאת ובנושא פיצויי פיטורין, אם בעקבות הקורונה או בנסיבות אחרות.

בוובינר זה תלמדו ת כ ל' ס – איך מושכים כסף מהחיסכון הפנסיוני,איזה טפסים צריך למלא? מתי הולכים למס הכנסה? ולמעשה כל הפרוצדורה סביב הנושא, איך אני בכלל יודע כמה כסף יש לי שאפשר למשוך, כמה מס אשלם, ומה המשמעויות של המשיכה?

את הוובינר יעביר בועז אופלר, בעל ניסיון רב בעולם הביטוח והפנסיה וגם שותף בנינג'ה פנסיוני. זו הזדמנות שלכם ללמוד ולהבין איך לעשות את הצעד בדרך הטובה ביותר. 

לצפייה בוובינר בקרו בעמוד הוובינרים שלנו.

כמובן שאנחנו מתכננים לכם עוד הפתעות וובינרים שונים בהמשך ונעדכן כאן. 

אם עדיין לא הספקתם לראות את הוובינרים שכבר עלו מוזמנים עכשיו להקליק 

צוות נינג'ה פיננסית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקדין
שיתוף באימייל
שיתוף בווצאפ
דילוג לתוכן