fbpx

בואו נתחיל להשקיע בשיא החורף!

סיכום מנהלים: תמצאו משהו לעשות בינואר-פברואר, שמתאים לחוסר אנרגיה הכללי, שייתן לכם תועלת גדולה עם בוא האביב. רעיונות שלי – קורס שלנו, לקנות VR, לסדר את החשבונות של הבית

*פוסט מקורי לתגובות ושאלות*

מכירים את זה שיש חורף, ואומיקרון, והם מחזיקים אותנו למטה כמו שמיכה מלאה באבנים, אין כח לצאת מהבית, אין כח לעשות כלום, הילדים בפאקינג בידוד?
אני מתכוון להציע לכם כמה פעילויות שאולי בכל זאת שווה לעשות אותם בחורף, למרות שאין כוח לכלום. כל הפעילויות האלו יעשו לכם טוב אחרי שתסיימו אותם, בייחוד שתזמנתי את כל הפעילויות כדי שתתנו בראש בינואר-פברואר ואז עם האביב יהיה לכם דאבל בוסט של אנרגיות ופנאן.
 
קורס ההשקעות שלנו שמתחיל עוד מעט
 
למה? כי אתם צריכים לעשות את זה מתישהו. אתם עובדים כמו נמיות כדי להתפרנס, ואז מחירי הדירות עולים, וחברות הביטוח אוכלות לכם את הכסף עם עמלות, וכו' וכו'. כי אתם בינכה נמרחים מול הטלביזיה ב19:30, אז בואו תימרחו מולנו. הקורס 100% fun. זה לא לשבת עם מחברת ועט, זה ממש לנזול על הספה עם קערה של נא'צוס וסלסה.
 
אבל למה עכשיו? כי הקורס מתחיל בסוף ינואר, ונגמר בסוף פברואר. בשבוע הראשון של מרץ תתחילו לפתוח תיק השקעות אמיתי משלכם, בדיוק לכבוד האביב. באביב גם יהיה לכם כיף כי כבר לא חורף וגם תרגישו כמו מלכי העולם שעשיתם את זה.
 
אבל אנחנו עסוקים ב19:30! נכון, אתם עם הילדים. אז תעשו כמו הרבה מאוד אנשים שבקורס שלנו. תצפו בשיעור המוקלט מתי שבא לכם, ותעלו לזום ב21:00, כדי לשאול שאלות ולהקשיב לשאלות של אחרים. או שתצפו רק במוקלט ותשאלו בוצפ.
 
סבבה רוצים! כנסו לכאן לפרטים ושאלות:
או שתשאלו שאלות בתגובות
 
תקנו אוקולוס של פייסבוק
למה? כי זה העתיד. אולי הVR בסוף יהיה של אפל, זה לא משנה. אתם צריכים להיות חלק מזה. לא הייתם רוצים להיות מישהו בן 50 עכשיו שמחפש עבודה ולא יודע להשתמש במחשב נכון? אז ככה.
אבל למה עכשיו? כי אם אתם כמוני וכמו 77% מהאנשים, אתם לא אוהבים שמעונן ואפור בחוץ. אז נכון שבישראל זה יום ככה ויום ככה, אבל עדיף לשים קסדה ולקפוץ להונלולו ולקבל ויטמין D וירטואלי.
סבבה רוצים! אמזון -> 300$ ומשלוח חינם הביתה. אם עצמאיים תקחו בחזרה את המע"מ
 
תעשו ויש על החשבונות של הבית
 
למה? כי לפעמים אפשר לחסוך בוכטות של כסף ככה. למשל, תבטלו עמלות בבנק, תוזילו את האינטרנט, תעבירו את זום למנוי שנתי, יודעים, כל השבאנג.
 
אבל למה עכשיו?
כי חורף, זה אומר שאתם בינכה חסרי אנרגיה, אז זה זמן טוב לדבר עם נציגי שירות ששואבים מכם אנרגיה. אם אין לכם אנרגיה, מה ישאבו?
 
סבבה רוצים! הנה פוסט שיסביר לכם על עמלות הבנקים
ואם יש לכם טיפים איך לחסוך על שיט אחר תרשמו בתגובות
 
אל תבצעו מתקפה קרקעית על רוסיה
 
למה? כי אין לכם צבא, ואין לכם אנרגיה לקום מהספה אז אם תנסו לתקוף את רוסיה לבד זה יהיה במילה אחת – מביך
 
אבל למה עכשיו? כי חורף. קר שם למות. אין לכם מעיל חורף. יש לכם מעיל חורף לישראל, זה ברוסיה מעיל ליום סתווי נעים.
 
סבבה רוצים! אז תעשו אחד הדברים האחרים ברשימה, כי התפנה לכם כל הזמן שבו התכוונתם לתקוף קרקעית את רוסיה, אך לא תעשו זאת
 

יש לכם רעיונות אחרים? שתפו אותנו בתגובות!

ותנו לייק אל תהיו קמצני חורף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקדין
שיתוף באימייל
שיתוף בווצאפ
דילוג לתוכן