fbpx

הבנק שוב דפק אתכם?

סיכום מנהלים: הבנקים דופקים אותנו מלא, וזה מעצבן. מזמין אתכם לכתוב לנו על זה, ומזמין אתכם לקרוא טיפ (נוסף) של נדב על מיסוי בטעות בחשבון IRA

*פוסט מקורי לתגובות ושאלות*

 
שאלתי אתמול לגבי הפקס בבנק, והוצפתי בפניות באישי על כל מיני דברים מעצבנים שקורים בבנקים. ביקשתי מחברה טובה שהיא גם כתבת בערוץ 12, שננסה לעזור לפונים. אז אם נפגעתם מעמלה גבוה ולא צפויה, או דברים דומים, היא מוכנה לנסות לעזור.
אז אם הבנק שוב דפק אתכם, אתם מוזמנים לכתוב ישיר לשרון בוצפ, או להגיב בתגובות או לפנות אליי, וננסה לעזור (וצפ שרון – wa.me/972522504578)
כמו כן, באותו עניין, שוב תודה לגדול התוקפים מרמת אביב בואכה נצרת עילית, נודר גדול שכבר עזר לנו הרבה עם קוד חמוד (חפשו בקבוצה) נדב (פאקינג) קלוד (פאקינג) כהן

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הפוסט של נדב:

היום במעבר שגרתי על ההודעות מהבנק, גיליתי שדפקו אותי בסכום כסף משמעותי. מה שמעצבן בכל הסיפור זה שאני בטוח שרוב האנשים בכלל לא היו שמים לב לזה.
בקצרה, חייבו אותי ב-43% מס על דיבידנד בחשבון IRA שבו לא משלמים מס על דיבידנדים!
ב-27.12.2021 מחזיקי מניות צים קיבלו דיבידנד של 2.5 דולר למניה.
כלומר נניח שהיו לי 40 מניות, במקום לקבל 100 דולר בדיבידנד, רשמו שקיבלתי דיבידנד של 75 דולר ואז את זה עוד חייבו ב25% מס נוסף.
יוצא ששילמתי 43% מס במקום 0.
אני מחזיק ביותר מ-40 מניות של צים ומדובר בסכום כסף משמעותי.
זאת תזכורת לקרוא את ההודעות מהבנק, גם אם זה משעמם, הם טועים לפעמים, ובדרך כלל לא לטובתכם.
מה שעוד יותר מעצבן בכל הסיפור, זה שמי בכלל יודע מה הדיבידנד למניה בכל מניה בתיק ההשקעות שלו? אפילו אני שכתבתי וחקרתי לעומק את צים לא באמת זוכר את גובה הדיבידנד.
ספציפית אני מנהל את ה-IRA באקסלנס (מה שפעם היה הלמן אלדובי) וממשק הניהול שלי הוא בבנק מזרחי. עוד לא ברור מי מהם פישל. אבל אם אתם לקוחות של אחד מהם ממליץ לבדוק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תודה רבה Nadav Claude Cohen אתה בנאדם יקר (ליטרלי)
תודה רבה Sharon Knoblich על כל העזרה שלך נגד הטרור הבנקאי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לינק ישיר לוצפ של שרון – wa.me/972522504578
לינק ישיר לוצפ של נתי – bit.ly/gofornatti
לינק ישיר לוצפ של נדב – https://bit.ly/3mVkQ58
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקדין
שיתוף באימייל
שיתוף בווצאפ
דילוג לתוכן