fbpx

משהו מגניב בVXUS

סיכום מנהלים: אנשים רבים אוהבים להשקיע במוצרים מחקי מדד. ברחבי הפנסיה (קרן פנסיה, קרן השתלמות וכו') יש אפשרויות רבות להשקיע בשוק האמריקאי, ואז הם רוצים יותר חשיפה עולמית דרך VXUS. בנוסף, עקב תקלות טכניות יש הנחה לשבוע נוסף בקורס ההשקעות של אבי ונתי

*פוסט מקורי לתגובות ושאלות*

יום שני שמח נינג'ותתתתתתת, מקווה שאתם חווים את החיים במקסימום, ומנצלים כל יום כדי להיות יותר חזקים. אצלנו פה ערב בתאילנד, אני עדיין בחופש אז אם מישהו תוהה למה אני לא עונה לו זה כי אני בבריכה.
כמו שכולכם בוודאי יודעים, לאבי ולי יש קורס השקעות מפגר לחלוטין, ברמות שאנשים שעשו אותו מתלהבים וקונים מתנה להורים, לילדים ולאחים שלהם. בקורס יש קבוצת וצפ, ובקבוצת וצפ המשתתפים שואלים שאלות, וכשכמה אנשים שואלים שאלה אני עונה פה בפוסט וככה גם מי שלא צריך את הקורס מרוויח.
הקורס החדש עולה 1,200 שקלים אבל עד סוף המחזור הנוכחי אפשר לקנות במחיר הישן שהוא 950 שקלים. השיעור האחרון היה אמור להיות הערב אבל בגלל עירבוב של כמה בעיות טכניות נאלצנו לדחות בשבוע, אז יש לכם עוד שבוע להרשם בזול. השיעור הראשון יהיה ב4.4, שזה תאריך מעולה לחתונות, או לקורסים על השקעות. רוצים לשאול שאלה? בתגובות או בלינק bit.ly/avinatti2
אז, מה מגניב בVXUS?
שימו לב, אסור לדלג על שלבים!!!
שלב ראשון – אתם רוצים להשקיע בקרנות מחקות מדד
אם אתם לא יודעים את זה, תצטרכו לבוא לקורס שלנו. זאת חזית המחקר בתחום, ויש אלפי דיונים על זה בקבוצה. הפוסט הזה מיועד למי שכבר יודע.
שלב שני – אולי אתם רוצים כיסוי עולמי להשקעות שלכם
אני לא אומר שאתם רוצים. אני לא דתי על זה. יש אנשים שדתיים על זה, לי לא אכפת. מבחינתי האישית אמריקה זה העולם, הפוסט הזה הוא עבור אנשים שרוצים כיסוי עולמי.
שלב שלישי – הפנסיה שלכם היא חלק מההון שלכם
הפנסיה המודרנית היא פצצה. מלא כסף, מלא הטבות מס, והכל על שמכם. האישי. בלי קומבינות. קרן פנסיה, קופת גמל, אפילו ביטוח מנהלים, כולם פנאן. הפוסט הזה הוא למי שכבר למד את זה. מי שלא, שיבוא לקורס שלנו. מי שכבר סידר את הפנסיה וההשתלמות שלו, בדר"כ בוחר במסלול מחקה מדד S&P500. שזה כידוע כלכלה אמריקאית
שלב רביעי – אתם סבבה עם מס ירושה אמריקאי
כתבתי על זה קצת פה בפוסט, ובעתיד אני אכתוב פוסט מסודר. בגדול, למרבית האנשים זה לא מפריע מדי. אם אתם לא סבבה עם המס ירושה האמריקאי, דפדפו לפוסט הבא. זה לא פוסט בשבילכם
סיכום
אז אתם רוצים להשקיע בביזור גיאוגרפי על כל העולם, אתם רוצים שהפנסיה שלכם תהיה מניות ארה"ב ואתם רוצים לאזן את זה עם הפורטפוליו האישי שלכם, ויש לכם פיתרון למס ירושה אמריקאי. VXUS. בום. לינק לעמוד הרשמי של הקרן.
זאת תעודה בדיוק בשבילכם. היא מחזיקה מדד מניות עולמי, קלטו את זה, מינוס ארה"ב. נגיד הודו? בפנים. גרמניה? בפנים. הדוד סאם? בחוץ. אבל יש לכם אותו כבר בפנסיה. זול טיל, רק 0.07% לשנה.
באיזה יחס צריך לקנות אותו לפנסיה ולהשתלמות?
לא לא, חברים, שכחתם עם מי אתם מדברים. אני לא מתעסק בקטנות. תלוי איך אתם סופרים, ארה"ב יכולה להיות כל מספר בין 25% ל80% מהעולם. תחליטו לבד. בעיני כל מספר טוב, בינכה אף אחד לא יודע מה יקרה מחר.
נתי למה אתה חושב שארה"ב זה מרכז העולם?
מה זה למה, ראיתם איך נראים סופר-גיבורים במדינות אחרות? לא? אז תגגלו ואז תחזרו אליי. אם זה מספיק טוב למרוול ולדיסי, זה מספיק טוב לנתי.
משהו מגניב בVXUS
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בלינקדין
שיתוף באימייל
שיתוף בווצאפ
דילוג לתוכן